Jakten på skorna

Idag har jag vart på stan med mamma och pappa och letat skor.  Det fanns ett par svarta tygskor på ett ställe för 350 kr men det var ju nästan lite för dyrt. Man kan köpa sånna på HM för 199 kr typ. Nå men sen fanns det ett par jätte fina tygskor föt 599 kr! Dom var av märket Tommy Hilfiger. Dom ville jag ha men snålheten eller snarare den ekonomiska Linnea tog över och sa nej! Nå var på alla skobutiker i stan men hittade inte ett par skor. Så vi for till Ica Maxi. Och på Ica Maxi hittade jag ett par skor! Haha på barnavdelningen dessutom. Dom e vita och har stjärnor på innertyget av skon. Det är typ en billig variant av Reebooks skor. Hahah jaja tur att man hittade ett par skor i alla fall. Men jag måste fråga Emmy hur man bär sånna skor snyggt. Jag vill inte gå ut och se ut som en tönt i dom ju:P Jag ska kanske köpa sånna där blå/svart rutiga skosnören som Emmy har. Jag har ju själv röd/svart rutiga. Men blått passar bättre nu till sommaren tycker jag:D


Gammla skor med röd/svart rutiga snören!





Nya skor med vita trista snören. OCh dom har söta stjärnor i innertyget!:D

Kommentarer
Postat av: Veronica

Nice =)

2009-04-19 @ 00:10:00
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0