10/15

Idag har  det vart en dryg, slapp och rolig dag. Vi har tagit bort gräs mellan stenar hela dagen, igen. Och grävit fram stenar som var helt tänkt med lager gräs. Nåja tur att man har bra sällskap!:D Vi har kommit fram till att vi ska träffas privat och umgås. Fy fan så trevligt!
Just ja sen fick vi ligga och tare lugnt i gräset typ 5 min. Och idag vare inte lika mycket skrattande som igår. Det var riktigt skönt att ligg där och kolla upp på den blåa himelen.

Sedan efter jobbet stannade jag med Markus, Sandra och Joel medans dom rökte. Sedan cyklade jag och Mackan hem. Följde han en bit så vi kunde prata lite:)
Sedan vare bara hem och steka ännu mer!:D Så drog på min nyinköpta bikini och drog med en handduk och en bok ut i gräset. Mys!

Nu sitter jag och Tess och planerar vår lilla resa imorgon;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0