13/15

Idag så regnade det! Fy fan inte kul! Jag for ändå till jobbet och vi fick plocka högar, kratta och klippa upp träd. Ingen jobbade särsklit fort idag. Alla var väl döda precis som jag. Tiden gick sååååå sakta med.
Efter lunchen hade jag vetkligen ingen lust att återvända men jag tvingademig själv. Duktigt Linnea duktigt!
Ni vet ''det som inte dödar en gör en bara starkare''! Eller är det så?!
Nåja det blev bättre väder efter sista rasten och det var skönt.
Sedan så har det ju klarna upp rätt bra under kvällen. Fast jag har bara suttit och sett tv.
För övrigt har jag och Emma skrattat idag. Skrattade så jag börja gråta, då är det illa!

Nu ska jag sova!
Förlåt om min blogg inte är så intressant längre men orkar inte blogga just nu. Händer knappt nått roligt som ni är intresserade av. Nåja
Ciao godnatt!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag ser linbanan, hahahahah ;D.

2009-08-12 @ 22:53:50
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0