14/15

Idag har det vart sol och varmt och kallt! I skuggan har det vart kaaallt:S Inte kul! Nå vi fick oss ett gott skratt idag med! Och det skadar nog inte någon må jag tro. Vi har börjat jobba på förskolan nu och jag har sopat hela dagen i prinicp.

Nåja efter jobbet så for jag in till stan och träffade Veronica. Vi käkade på Dagobert, kycklingmacka;) Sedan gick vi till Make up store och hörde om pris för grupprådgivning. kostade typ 400 kr och då får man smink för den summan med:) Får se hur vi gör med den:D Skulle ju vara kul.
Sedan gick vi bara runt och TITTADE!

Nu på kvällen har jag hållt på att fixa med min foundation. Och planera Tess fest;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0