6/15

Idag så har det vart en slapp dag på jobbet. Har rensat rabatter hela dagen. Och jag har skrattat mer än vad jag gjorde på LK! Jag har just lärt känna dom andra tjejerna och vi har rätt kul tillsammans. Tjorvar och skämtar. Och idag så en av dom att killarna bara snackade om spel typ. Medans vi tjejer hade gått igenom kategorierna, sex, killar, väder, Adolf Hitler, hudfärg mm. Och ja vi jobbar faktiskt!

Sedan när jag kom hem hade jag sån energi att jag tog sågen och klippte upp några träd. Blev så mycket bättre! Höhö ARBETSSKADAD!
Sedan har jag bara ätit, pratat med Tess, duschat och nu har jag en kladdkaka i ugnen med!:) Smums!

Nu ska jag läsa bloggar och sen se film. Men frågan är vilken film? Sex and the City eller Mamma Mia?

Puss


Kommentarer
Postat av: Veronica

Arbetsskadad upp til öronen kanske ;O.

2009-08-04 @ 16:14:07
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0