9/15

Woohooo! Har ingen aning varför jag skrev så, men ville bara liva upp stämmningen lite!;) Höhö!
Idag har vi typ krattat och skrattat:P Det blev ännu mer solbränna. :) Jag glömde visst ena handsken på jobbet igår. Så Markus hade vart snäll och tagit hem den. Sen idag så packade han ner höger handsken i väskan. Men då han kom till jobbet insåg han att det var hans höger handske och inte min. Så han hade bara sin höger handske med sig och jag hade bara min vänster handske. Haha!

Sedan så for jag in till stan och träffade Cicci! Har inte träffat henne på tu man hand sen februari? Så vi tog ingen some stuff. Vi han även med lite shopping. Det blev en bikini, som jag ska sola i, en röd tubtop och en milkshake som hette Emma. Den innehöll pecanöt, som är såååå gott!

Nu ska jag se lite film.
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0