Bättre sent än aldrig!

Här kommer bilder på mina presenter och lite inköp jag gjort senaste dagarna:)


Presentkort från Diva fick jag av Ulf, Gunilla och Lovisa.




Denna stekpanna fick jag av Saara!




Halsband av Evelina




Mugg, choklad och ett halsband av Veronica.




Ljus och även ett par sockar (ej på bilden) fick jag av Linnea.




Ett album där jag ska sätta in mina balbilder, när jag nu får dom. Fick albumet av Viktor.




Andra säsongen av One tree hill fick jag av snälla Markus (MG, nya Markus)!




Ansiktsmask, läppstift och armband av Linnea i Ängelholm.



För övrigt så ska Cicci bjuda mig på en barrunda och Emmy bjöd ju mig på midda på färjan. Av Therese och Anton vet jag inte vad jag ska få. Det blir en överraskning tills nästa fredag.





Mitt diadem med en fin stor rosett.




Min nya solar bikini!:D

Kommentarer
Postat av: Veronica

Fin bikini : ).

2009-08-12 @ 21:44:38
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0