Det var fest med trevligt folk

I lördag så vaknade vi alla för tidigt och vi gick bara på att väntade på att klockan skulle bli 22.00, då folket skulle börja droppa in. Jag och Tess sprang runt i huset och fixade oss, fixade till festen och lagade mat, medans Anton var ute och kastade in ved.
Sedan kom folket som var, Markus, Cicci, Rebecka, Åsa och Simon. Mycket angenämt!:D Blev supa, rökning, snusning och spya. Hahah;)
Vissa mådde ju som dom förtjänade dagen efter. Dock inte jag, som mådde prima:)

På söndagen så vaknade jag 8 på morgonen. Medans Tess och Anton sov så hade jag ångest över skolan och låg och tänkte på livet. Höhö;)
Sedan blev det tårta och fika. Vi spelade poker som Anton vann överlägset.

Hem och äta mat. Och in till stan hyra 3 filmer, Bröllops duellen, Twilight och Changeling. Så nu får vi se om Twilight är så bra som alla säger. Upp till bevis!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Sv: jag tänkte inte på dig när jag skrev om backspeglarna. Det hade jag glömt. :)

2009-08-17 @ 15:31:57
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0