Första skoldagen

Idag började man då om tvåan i Luleå på Kungsfågeln. Det känns må jag säga! När alla ens vänner är stora treor så är jag bara en obetydlig tvåa igen. Med en ny klass som man redan har fått stå och skämmas inför. Känner att det här året kommer bli bra!

Nåja var bara 30 min på skolan. Imorgon blir det vän fram till lunch eller så och på onsdag ska man till Hägnan. Ska nog palla mig dit för att det är en chans att lära känna någon i klassen.
Sedan så börjar allvaret!

Efter skolan så gick jag på stan med Emmy, Elin, Jonas och Eggy. Blev mat och inge mer. Får pengar imorgon!:D Fett nice! Här ska shoppas smink och kläder!

Nåja funderar på vad jag ska ha för kläder imorgon. Svårt val må jag säga! Och vilken jävla väska ska jag ha?

Nåja har massa bilder att ladda upp sedan när jag skaffat en annan dator.

P U S S C I A O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0