LK - Fredag

Nu ska vi se vad som hände i fredags. Först så när jag kom in till stan så gick jag ner till norra hamn. Där fotade jag solen och remembered the times.
Sedan gick jag till Willys och på vägen träffade jag Marie!:D Trevligt! Sedan köpte jag en påse lösgodis, gott!
Efter det träffade jag Elin, Emmy och Sandra. Vi drog in på området kring halv 10. Så såg vi på Ledin och gick in i öltälten. Höhö, köpte X-cider, Sminoff ice och Rom och Cola. Rom och Colan sög! Fy fan så äckligt! Menmen kanske en vanesak?

Nå vi gick runt och kollade på allt och inget. Höhhö justja! När vi skulle gå in på området så gick vi baki några killar. Så gick dom fel så gick vi fel med. Asså ni vet när man ska sätta på dom där banden så gick vi så man fick göra det själv. Så frågade killarna om vi visste hur man gjorde. Haha klart man hjälper snygga killar!

Sen mot natten, så blev Emmy av någon anledning väldigt pratglad! :) Höhö
I alla fall så for vi hem vid 2 tiden.
Jag hade då en jätte bra kväll!




Elin


Sandra


Emmy


Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0