Söndaaag!

Idag så har jag spenderat dagen hos Veronica. Haha jag far typ alltid dit osminkad för att jag vet att vi ändå fixar oss så man ser bra ut innan vi gör nått. Höhö rätt sjukt egentligen. Men så har vi gjort i flera år nu.
Jag rakade benen med Veronicas smoooothlegs sak. Det är som om man sandpapprar benen. Låter helt sjukt men det funkade!

Nåja sedan for vi förbi och hälsade på henne farmor och farfar. Fick i oss lite fika och saft. Jag har kännt Veronica ända sen hon kom till Sverige. Och det var väl då hon var 1-2 år. Hehe var till och med på flygplatsen då hon anlände. Då hade jag två otroligt vackra pippilotter i håret. Höhö! Ja så vi är som syskon.

Sedan for vi ut till Dollar store men hittade inte ett skvatt. Så vi for vidare ut till Ica Maxi. Där hittade jag 3 sminkborstar. Det kostade bara 89 kr för alla 3. Klart man slår till!
Sedan for vi hem till Verra och åt lite ris och kokt torsk. Sen blev det en massa prat om killar hehe.

Läs Veronicas blogg här!


Puss på dig!:D


www.smoooothlegs.com

Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha : ). Vad söt du är.



Mina läppar ser konstiga ut på den där bilden.

2009-08-10 @ 13:47:21
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0