Söndagkväll

Det blev ingen köring, utan jag letade fram ett recept på Crème brûlé. Medans jag väntade att den skulle stå i ugnen och sedan svalna, så tillbringade jag kvällen med en kopp te och Mean Girls. Den filmen kan man se om och om igen. En riktig tjejfilm. Och hon som spelar Regina är ju samma person som spelar Anni i The Notebook. Har inte tänk på det förrän nu. Hon som spelar Karen är ju hon som spelar i Mamma Mia. Fast det visste jag sen tidigare.

Nåja nu måste jag sova. Vissa ska ju upp och jobba imorgon.


Kommentarer
Postat av: emma

jag höll på att säga, varför ringde du inte mig, men då kom jag på att jag hade nog dissat dig om du hade gjort det:P



vi kan se mean girls någon annan dag, visst? eller någon anna film:D



kram

2009-08-03 @ 10:55:16
Postat av: emma

oj, har lite fel på dagarna....hehe, men jag hade nog inte orkat ändå, vi städade i kyrkan och sen var det bums i säng för jag var så trött...

2009-08-03 @ 10:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0