Therese och Anton

Här är en länk till Antons blogg. Där står det mera om förra helgens festligheter.
För er som inte vet vem Anton är, så är det Therese bästa och finaste pojkvän! Han är hur social som hellst och trevligt till råga på allt;) En härlig prick med andra ord!
Och Therese är ju en av mina bästa och underbaraste vänner! Vi har gått igenom blåsväder, regn och solsken tillsammans. Av någon konstig anledning så brukar vi knappt höras av mycket under vinterhalvåret. Men så brukar vi tina upp där under våren och umgås t.o.m hösten. Men i år känner jag på mig att vi inte kommer gå i idet så mycket.


Anton och Tess - upptagna så jävlar;)

Kommentarer
Postat av: GalenMalen

Alltså...



Inte för att jag bryr mig särskilt mycket, men vad fan i helvete är det där för bild? :D



Helt ärligt talat. Kunde du inte ha tagit någon bild där jag ser ÄNNU tjockare ut när du ändå håller på? :D In på MSN din jävla motherfucker så ska jag skicka en bild där man faktiskt ser att det är jag.



Jag blir ta mig fan mörkrädd av att kolla på bildn'.



:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:DD

/ GALENmalen

2009-08-20 @ 16:22:58
URL: http://galenmalen.blogg.se/
Postat av: GalenMalen

Tack så hjärtligt för komplimangerna förresten! :D SsssSsssSskitgulligt av dig! <3 :D

2009-08-20 @ 16:24:06
URL: http://galenmalen.blogg.se/
Postat av: hannah

du glömde att han är sjukt het!

2009-10-24 @ 21:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0