Tisdag

Jo idag så har jag vart med Markus. Vi såg nå youtube klipp och han spelade gitarr och diablo. Herreguh den karln! Haha! Sedan så såg vi på en film från 6an, då vi var i Munkviken! Haha så barnsliga alla såg ut! Shiet man saknar ju dom tiderna!:D
Och jo vi ska ju ha en klassfest någon gång nästa år eller så. Eller hoppas vi har det, va kul det hade vart! Vissa väntar ju till och med barn. Så inget är ju som förr precis!

Nåja skulle vara med Åsa och compani undet kvällen men det blev inte nå. Kanske blir imorgon. Så jag hade kunnat fara och köra bil! Jaha hoppas körningen imorgon går bättre än vad den gjorde igår.
Nu funderar jag på om jag ska läsa eller se på film. Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0