December månad!

Guh igår då jag vaknade så blev jag så glad då jag såg att det var snö ute. Och det var inte så lite heller:) Så snön kom precis till December månad!:D Det gillar vi starkt!

Idag fick jag sovmorgon till åtta:) Sedan så har man jobbat hårt hela dagen. Idag började vi med julborden så det var full rulle hela dagen:) Och nästa vecka ska jag även få jobba nån kväll, så man får se hur det går till under nått julbord. Och v51 så ska jag vara i ute i restaurangen:)

Nu sitter jag här och lyssnar på lite julmusik och försöker få in lite julkänsla:) Och Marcus dricker julmust hemma hos sig, fusk som fan!

Imorgon ska jag köpa en chokladkalender och julmust!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0