En mycket trevlig kväll!:D

Det blev att vi for och plockade upp Sara innan det begav sig till Evelina. Sara vågade åka fast det var jag som körde och hon levde då vi kom till Eve i alla fall.
Först blev det lite julklapps öppning. Jag fick ett ettui med 48 ögonskuggor. Inte illa!;) Så fick jag 3 par örhängen, och dom var mycket fina:)
Sedan satte vi oss till bords för att fika. Det bjöds på glögg, julmust, pepparkakor, knäck, Marianne trygglar, saffrans längd och mandelmasse godisar:) Inte illa man blev då redigt mätt!
Vi förflyttade oss upp på Eves upp. Där blev det att ligga alla 5 i sängen och prata. Ja ni vet sånt där snack om killar. ;)
Vi ville se film, så vi slog igång nyaste filmen av American pie, the book of love. Riktigt söt och ja lika sjuk som dom andra filmerna. Haha vi som skulle se julfilmer:P De tycker vi representerar julen:P Haha:) Det blev att trycka mer fika och dessutom ost och kex:)
Då filmen var slut blev det ännu mer snack om killar, träning, kläder mm. Sedan blev det att städa och fara hem:)

Jag har då haft en mycket trevlig kväll! Har verkligen saknat dom där kvällarna då dert bara är vi tjejer. Detta måste göras om igen snart!:D

(Bilder kommer kanske imorgon)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0