For en sväng till Piteå stad:)

Idag var jag och Veronica då till Piteå:) Vi hade trevligt där:) Jag hittade lite julklappar och ett par leggings. Jo ni vet jag har ju ett par glansiga leggings i trekvarts längd. Dom köpte jag ju i sthlm i sommras. Så tänkte jag köpa ett par likadana i längdre form, men jag var så seg så det blev inte av. Vilket jag ångrat.
Så idag då jag är på Gina tricot i Piteå, så ser jag nå glansiga leggings. Så visade det sig vara precis sånna jag ville ha, och i min storlek! Typ ett under! Det var ju liksom i sommras dom där såldes. Så jag köpte dom direkt!:)

Nå sedan så träffade vi Veronicas kusin och hennes kompis med. Riktigt trevligt att få sitta och prata med dom ett tag:)
Och sen då jag och Veronica skulle åka buss hem så var det nå killar som typ stirrade mer än lagomt på oss. Hel skumt!

Sedan nu på kvällen har jag shoppat lite julklappar på Cdon. Och sedan sett på Cast away med familjen. Helt okej film med Tom Hanks!:)



Leggings från Gina tricot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0