Fredag och Lördag

Jo igår så kom ju Emmy till mig för att baka pepparkakshus, se idol och sova över. Nå tog rätt länge innan vi fick ut mallarna från datorn. Och sen var vi tvungen laga tacos innan vi började med bygget. Så vid 6-7 tiden började vi kavla ut den goda pepparkaksdegen. Sedan tog vi en paus och såg Idol. Så sen byggde vi igen och sen så var det Idol igen. Åh mja Erik tyckte jag skulle vinna:) Nog tycker jag att Calle med är bra:)

Efter Idol så började vi med att dekorera våra delar till huset. Vi satt uppe till typ 3(?!) och fixade med det. Fy fan så kul det var!
Sen vid så låg vi och pratade innan vi somnade vid 4-5 tiden.

Nå imorse så vaknade jag av att telefonen ringde. Tror ni jag han svara eller? Nej! Nå så sen såg jag på klockan artt den var nästan halv 2. Gissa om jag fick lite ångest?!
Jag och Emmy klev upp och lagade tacopaj och sen fortsatte vi dekorera husen. Så sen skulle vi klistra ihop husen med smält socker. Det var lite knepigt:P Men det gick tillslut. Sen dekorerade vi ännu mer:P

Sedan städade vi och så skjusade vi hem Emmy till Porsön. Så såg vi att det var stjärnklart:) Fy fan jag och Emmy ska någon kväll då det är stjärnklart ligga och kolla på stjärnorna. Fatta mysigt!

Nå sen så skulle jag köra. Så for vi till Kvantum fy fan vilken bilkö. Hade ju vart HKY tror jag? Nå sen då vi for där efeter norrahamnen så blev jag stoppad av polisen. Så fick jag blåsa och allt. Både jag och pappa klarade oss och fick fara hem, sån tur var:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0