Godkväll

Sitter just nu i min säng, intressant eller hur?!;) Nå idag har jag vart på körskolan och pluggat teori. så har jag bokat in några nya körningar. Så hon jag kör med nu ska tydligen sluta efter nyår, så blir att få en ny lärare igen. Men jag tror det blir bra den här gången! Jag hoppas på det i alla fall.

Nå sedan blev det stan med Veronica, Evelina och Sara. Tess skulle med dykit upp men hon sov den rackaren. Blev lite mat på Dagoberts och nå stenar man ska ha i ansiktet. Så kollade jag upp var piercingen skulle kosta. den gick på 300 kr och man gör hålen samtidigt. Låter ändå vettit, fast det gör ont:S
Så hittade jag ett par skor som kostade 400kr men har ju bara 400 kr, eller hade. Nå inga skor idag tyvärr.

Sedan for Eve hem, Sara for på dejt och Veronica och jag for till hojna. Så hängde vi där och underhöll oss med skratt. En massa skratt från min sida:P
Vi sminkade oss och åt kex och ost.
Förresten i morse hade jag en grön mix på ögonskuggan, kände mig riktigt snygg faktiskt. Sen hos Veronican provade jag en typ av sotning.

Förresten jag ska nog ändå ut på Cleo på nyår. Kommer nog inte hitta nå bättre. Men då är frågan vad ska man ha på sig?! Tips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0