Nu har jag jullov!:D

Idag på idrotten hade vi val. Jag gick på ''Julgympan'' Det var ett pass där man typ stäna styrka och koordination medans så spelades jumusik. Vissa låtar var dock lite remixade för att det skulle bli nå tempo:)
Nå det var riktigt kul att få röra sig! haha fast jag sög ju på koordinationen;)
Sen for jag och gjorde lite teori innan körlektionen. Det snöade ju grymt mycket då! Jobbigt.Sedan satt jag med teorin en timme efter lektionen med.:)

Kom hem och sedan for vi till min bror en sväng. Skulle lämna lite grejjer. Och nu sitter jag här:) Jag lyssnade på Eminem men fick pausa för Katajamaa tvingade mig lyssna på en låt;) Det låter väl si sådär om man inte lyssnar på texen så funkar det ju:) ''killing me killing you'' såååå bra hoooost:P

Imorgon blir det julbak, klä granen, slå in julklappar:) MYS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0