Onsdag

Idag så hade jag min sista lektion med Emma. Sedan blir det en ny lärare igen. Men jag tror det blir bra, eller jag hoppas på att det blir bra!
Sedan har jag vart på stan med Emmy, som kommit till Luleå. Så gick vi och kollade lite. Så for Emmy hem till Porsön en snabbis. Medans så gick jag och tog en fika med Grönlund på Åhlens. Det var trevligt att träffa honom. Blev prata om väder (typiskt för oss svenskar), filmer, små barn, renovering och mycket mer.
Så sen efter vi vart in på Classes så skilldes vi åt. Jag mötte upp Emmy igen och tog bussen hem. Haha emmy börja prata om en viss person på bussen, så jag glömde trycka där vart vi skulle av. Haha så vi fick gå från nästa hållplats haha!

Nå vi gjorde inte allt för mycket, åt middag, satt och pratade. Så tog vi en promenad med Markus. Vi skulle möta Markus typ halvvägs. Men vi fick gå nästan 3/4 innan vi mötte honom. Typiskt honom!:) Så gick vi till skolan och var där, så sen hem till mig och satt på vår bro och pratade.
Sen så drog Markus så började den svåra delen. att förklara för Emmys pappa vart jag bodde. Alltså det är rätt lätt att hitta hit. Men han hade farit för långt, så allt blev fel. och ni vet jag kan inte vart gatorna ligger här i byn. Så då han sa att han var på ex ''Pålvägen'' så fattade jag nada!
Haha men han hittade då hit tillslut. så fick jag en julklapp av Emmy. Haha! ett rött, genomskinligt, nokia 331oa skal! Haha såklart böt jag skal dirr! Haha inte snyggt då det är transparant haha men fan gode coolt ändå. Haha!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0