Söndagen den 20 december!:)

Tjoohoo sitter hos Veronica:) Vi har inte gjort allt för mycket:) Kom typ hit vid nio så:) Före det så var jag, Emmy och Sandra hos Eggy. Vi köpte hem kinamat och for och överraskade Eggy. Fast hon stod och lagade mat då vi kom. Nåja den maten får hon allt sprat till imorgon!:D

Sista skoldagen imorgon då:) Ska fråga om jag får veta hur jag ligger till i idrotten:) Hade vart kul att veta:)
Och imorgon kväll ska julkänslorna plockas fram på riktigt:) Då blir det att klä granen:) PÅ tisdag ska jag julbaka:) Det blir att koka knäck, göra marsipangodis med olika smaksättningar och Mariannegodisar tillgjorda på ett speciellt sätt:)
Julkul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0