Vad ska man göra då ingen är inne?

Nå sitter och underhåller mig med att läsa bloggar. Ingen är ju inne denna tiden på dygnet:(
Nåja blev paff då Emmy hade skrivit i sin blogg. Så har läst lite i bloggen vad hon har skrivit förr och så. Så hittade jag detta inlägg. Sweet:)

Och jo Emmy hade med skrivit i sin blogg varaför man ska blogga då det finns telefon. Haha jag bloggar för att fylla upp dagarna med nått:P Men det är ju även grymt kul att gå tillbaka senare och kolla vad man skrivit. Och vad man tyckte och sånt. Men jag skrivet inte allt i min blogg. Jag säger faktiskt det mesta i telefon faktiskt:) Men ja jag har även en bok där jag skriver de som är lite mer privat och personlig. Så en blogg handlar om att skapa minnen och att inte bli för privat men ändå fylla upp dagarna med någonting. Haha ful mening men ni fattar:P

Kommentarer
Postat av: moa

bra skrivet ;)

2009-12-27 @ 12:26:29
URL: http://moaseliina.blogg.se/
Postat av: Linnea

Tack Moa!:D

2009-12-27 @ 14:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0