Är det onsdag idag eller va fan?

Jaha Sanna sa att det är onsdag idag, så tror på henne. Har ju knappt vart nå på skolan i veckan. Så e förrvirrad. Nu sitter jag och Sanna och nöter dator i väntan på att matten ska börja. Vi fick sluta tidigare från svenskan. Vi redovisade pjäser, vi hade Kung Oidipus. Kul! Haha. Men det var en grupp som hade en jätte kul pjäs. Den handlade om att det var några som skulle sexstrejka för att få slut på kriget. Den var mycket erotisk för att vara skriven för så länge sen. Hela klassen och läraren satt och skratta då dom redovisade. :D

Nå efter matte ska jag hem och sen till stan. Ska ringa och höra om Markus ska åka in till stan. Kan man sitta och surra med honom:) Det var fan längesen jag såg pojken:( 
Ska kolla på lite saker sen så blir det middag med Emmy. Får se vart det blir:)
Nu ska jag gå.
Ciao

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hahah, rolig pjäs ;).

2009-02-11 @ 16:10:28
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0