En riktigt bra söndag!

Idag då jag vaknade så bakade jag klart kakorna. Det blev några syltkakor och kanelkakor. Goda blev dom båda. Har fått låna min farfars receptbok med. Han har tydligen inte lånat ut den till nån annan, så jag känner mig hedrad. Sen så var jag och övningskörde till Ica maxi och tillbaka. Måste börja köra mer. Idag fick jag väl nå ryck med att köra. Brukar få sånna ryck. Samma sak med baka och laga mat. Hehe:) Nå sen har jag sett på en film, Anna och kungen. Den var faktiskt rätt bra. Kan skriva om den sen men inte nu. Sen blev det One tree hill och Gossip girl.
Rebecka sa just att vi inte behöver gå på engelskan imorgon. Så har bara matte och sen bär det av till Storforsen. Måste packa. Sen ska jag kolla igenom receptboken och sen sova. En riktigt bra söndag med andra ord.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0