En torsdag med ögongodis

Nå sitter på skolan och väntar på bussen som går om 1.25 timme. Vet inte vad jag ska göra fram tills dess. Nu sitter jag i alla fall på bibblo. Hade just lite prat med Conny. Han säger att han kommer ig-varna oss på projekt och företagande. Jaha kul för oss. Fan jag vill fan i mig inte ha ig! Måste prata med dom andra hur dom vill göra.

Sen idag hade vi ingen idrott:( Men ni vet efter regn kommer solsken! Så vi skulle se på då dom spelade match i trippelboll. Fotboll, innebandy och vollyboll. Och jo då var 2:an där så jag fick nått gott att titta på:P Hehe
Sen så har jag sett honom igen. Med andra ord flera gånger idag:) Inte illa!:D


Idag på matten så var inte David där. Och jag behöver ju hjälp! Har inte börjat på veckansmål ens. Det är dock det jag behöver hjälp med.

Sen ikväll så ska jag fara och handla med mamma och pappa. Jag behöver ett nytt lipsyl:) Och imorgon har jag bara samhälls:) Sen ska jag nog simma lite. Får se vad som händer efter det.


Kommentarer
Postat av: Veronica

JAG SKA OCKSÅ SIMMA IMORGON =).

2009-02-26 @ 16:15:51
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0