En vanlig lördag i en påses liv.

Idag har jag vart till Sunderbyn sjukhus, för att hälsa på farfar. Pappa sa att dom ska bygga ut sjukhuset. Vaddå ännu större?! Jag går ju fan vilse redan nu. Där har man dock vart en del under sin livstid. Nog om de.
Sen for jag och pappa till Dollar store. Hittade en stor låda. Min nya minneslåda, den andra är proppfull;P Sen for vi runt på storheden och försökte hitta mammas present. Hon fyllde år förra fredagen och jag hade glömt att köpa tills dess. Nå blev i alla fall en blomma med en kruka till.
När jag kom hem så satt jag igång med att baka kakor, ur Leilaboken. Det blev White chocolate chip ginger cookies och Syltkakor. Mycket goda men bakade bara ut några syltkakor, resten får bli sen. Imorgon kanske jag bakar saffransskorpor. Låter inte det gott?
Sen så skulle jag se Tro, hopp och kärlek (Keeping faith). Men den hade jag ju sett men såg lite av den tills mamma skulle ha tven. Hon ser ju på Melodifestivalen Herreguh hur ids hon?
Jaja sen blir det ändå att se The perfect man, som jag med sett en gång tidigare. Nice. Efter det var det nån film med David Schwimmer. Han som spelar Ross i Vänner, ni vet?:) Kanske ser den, kanske inte.
Nu ska jag äta middag.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0