Ett steg fram, två steg bak

Nu har jag äntligen slutat. Sitter här och ser på Plastikdrömmar på 3an. Det är rätt spännande och intressant. Fy fan ändrade mig just. Man fick se när dom opererar nån, det ser inte så fräscht ut:S Åhh nu blev det bilder på överflödig hud! Fy vad äckligt det såg ut.
Nå men har jobbat från 4 idag. Det har vart rätt bra. Har vikt en massa servetter och sen lärt mig kassan i baren. Eller ja lärt mig litegran i alla fall. Har dock gjort en massa små fel idag. Har känt tvivel på mig själv ena stundern, och andra stunden känt mig riktigt taggad. Menmen ska verkligen försöka lära mig så mycket som möjligt här! Måste fan ta och tuffa till mig lite! Men hur?!
Har just tagit ett bad. Har inte badat på flera år. Men ja jag gillar nog mer dusch:P Haha!
Oj fan måste göra klart en uppgift på samhällsen innan jag ska sova. Och se klart programmet. Sen ska jag sova. Ska börja jobba 7 imorgon.
Godnatt!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0