Fredag 6/2

Idag fyller mamma år, så STORT GRATTIS till henne. Har dock inte hunnit köpa nått:S Men ska göra det sen.
Nå var hemma från skolan idag med. Har haft ont i halsen, magen, varit små trött och så har jag spagetti ben! Vet inte varför jag har spagetti ben, men det har jag.
Nå det blev som sagt ingen förändring på G idag. Får bli nästa vecka eller så.
Idag har jag faktiskt lyckas räkna lite matte:D Stolt! Haha:P Sen har jag läst i Leilas bok hela dagen. Sett lite Stolthet och fördom, med Colin Firth<3 Nå har några avsnitt kvar:)
Heheh pappa har köpt chips som jag ska smaka på sen. Gott ska de bli! Men fan jag har inte tränat på hela veckan! Inte ens idrott. Herrejävlar!:( Vill röra på mig!

Nu ska jag chatta vidare på msn och sen se nå film eller så.
Puss

Kommentarer
Postat av: Emmy

grattis på dig mamma! :)

2009-02-06 @ 21:30:11
Postat av: Veronica

Hälsa din mamma =).

2009-02-07 @ 11:42:30
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0