Fredag den 13:de!

Woohoo har inte råkat ut för nått hemskt idag. I alla fall inte nå hemskare än vanligt. Hur har det gått för er då?:) 
Imorse somnade jag på bussen, det är så skönt! Om ni inte gjort det bör ni prova;) Nå sen hade vi körkortsteori. Det gick bara fint fint. Vi skulle se nån film men det funkade inte så bra. Så vi gick ingenom lite andra saker. Som att det är viktigt att vara tydlig med signaler och placering i trafiken. Sen fick vi göra nå vägmärkenuppgifter.
På samhällsen så såg vi film och fick nå häfte. sen fick vi sluta en halvtimma tidigare!:D Inte gör det mig nå. Så jag gick och åt med Linn och Sanna. Det var goda Polarbröd som serverades till maten.
Väl hemma så chillade jag bara till bussen avgick till stan. Lämnade tillbaka jackan, som jag köpte igår. Sen gick jag och provade andra jackor. Och jag hittade en för 698 kr. En svart kappa från H&M. Men jag hade fått nån 20% rabbat så den kostade bara 580 kr nått. Rätt nice ändå:)
Nå sen så har jag simmat med Veronica, 40 längder. Träffade Emma där med!:D Trevligt.
Nå nu sitter jag här hos Veronica, hon ser på Let's dance. Jag gillar inte det så värst. När jag kommer hem ska jag fota jackan så ni får se. Annars så har Veronica en lite bild, där jag även har på mig ett par skor som hon äger.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Somna på bussen???? NEJ! Tänk om man åker förbi, där man ska av. HAhah ;)

2009-02-13 @ 21:03:22
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0