Fredag hela veckan

Ja dagen började ju bara fint. Smink och allt han jag på morgonen. Tänkte ta mina svart stövlar med klack men ångrade mig i sista sekund. Jag gillar dom, dom är grymt snygga. Men varje gång jag har på mig dom så går nått fel, det är som om dom ger mig otur. Haha! Nå körde på säkra kort med vanliga gympaskor;)
Hade körkorts teori. Såg en film och sen så gjorde vi nå frågor på internet. Ska ha förhör på några vägmärken vecka 12. Skriver upp det så jag kommer ihåg det.
Sen hade vi samhälls förhör. Jag tror i alla fall det inte gick helt åt helvete, men det vara konstiga frågor. Eller dom var ställda på ett konstigt sätt. Sen fick vi veta att vi ska jobba om de 7 olika partierna. Jag, Sanna och Camila ska ha om Moderaterna. Hade om dom i nian med. Sen ska vi ha redovisning, ett nutidskryss och en debatt. Asså allt detta har vi redan gjort i nian! Kom på nå vettigare istället! Jaja det är väl bättre än att läsa från en bok rakt upp och ner.
Sen fick jag åka hem med min morbror. Åt och packade och sen blev det att ta bussen. Träffade Emmy vid Shopping. Bytte jackan och köpte rakblad. Gjorde även en tiil hemlig sak;)
Sen for vi och simmade. Det blev bara 20 väldigt oseriösa längder. Haha jag och Emmy är inte så aktiva på fredagar och speciellt inte om vi är på skratthumör, som idag! Träffade Veronica sen, och hon ville att vi skulle simma ännu mera. Men både jag och Emmy var less på att bara simma. Så vi duscha, bastade och bytte om. Jag tog med mig en hårför så det skulle bli lättare att blåsa håret.
Sen gick jag och Emmy till stan och glodde runt innan min buss gick.

Väl hemma åt jag bara lite och sen for jag till Markus. Vi spelade Wii. Och jag ägde ut honom i bowling och boxning! Haha vissa kallar det nybörartur, andra kallar det skicklighet!;) Sen såg vi på Onskan. Den är ju grymt bra. Sen följde Markus mig en bit hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0