Heldag med Emmy

Ja idag då så träffade jag ju Emmy så där vi halv 11, när jag skulle klippa mig. Klippningen gick jätte bra och frisören var jätte snäll! Haha blev lite rädd där då hon skulle ta bort 15 cm på uppklippningen. Men det visade sig att det blev bra. Och jädrans så bra plattång hon hade! Det blev ju fasen rakt på direkten med bara ett svep! Själv får man sitta nöta med plattången i flera timmar;P
Nåja sen efter klippningen gick jag och EM till Pontus och kollade när Fifi tävlade. Det var svenskar, norskar, finnar och ryssar som tävlade mot varandra. Det var rätt nice!
Vid lunchtid så begav jag och Emmy oss till Porsön till Emmy. Vi åt lite lunch och nörda dator. Haha ja ni killar är som dom är:P
Sedan vid halv 4 så kom Emmys mamma och Johnny. Så då blev det storheden. Där var man i ett ex antal timmar hehe.
Vi for hem till Emmy igen och åt middag, såg melodifestivalen och myste på;)
En underbar dag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0