Isbana+Emmy+kamera=skoj?

Ja det är faktiskt sant, hade en hel kul dag med Emmy. Vi gick ju på isbanan och fick för oss att ta hopp-bilder. Haha sen så var jag smart och glömde att ta med mina täckbyxor. Tänkte stoppa ner dom i en påse men vart den tanken for vete tusan. Nåja klarade mig mer eller mindre utan dom i alla fall. Det var riktigt skönt väder ute och solen värmde faktiskt! Nå jag och Emmy gick så vi såg bergnäsbron. Då var vi ju precis vid Güylzaudden och såg att solen nyste på nå fina kullar där borta. Så vi gick dit! Haha lite spontant sådär:) Hahah fy fan så kul jag hade! Böt skor med Emmy så besteg jag ''berget'', läs kullen, i mjukisbyxor! Haha jag var bara lite kall och blöt när jag kom ner där ifrån. Men men fick ju riktigt bra bilder så vad gör man inte?!:D Haha Emmys nya namn är ''Karate kid''.
Eftersom min kamera inte hade så mycket batteri så fotade vi med Emmys kamera. Så nu håller hon på att skicka alla 140 (minst) bilder till mig på msn. Hade ju med min så fick nån bild.

Sen gick vi upp vid Kungs och gick förbi skolans bibblo. Där köpte jag varm choklad. Och det var så gott. Efter att ha bestigit ''berget'' så kände jag ju inte mina fingrar. Emmy fick ju fasen värma dom. Och leka mamma och hjälpa mig stänga jackan och ta på mig mina vantar! Haha så det kan gå.
Sen så hittade vi Sofie och Micke på Quality hotell. Så vi satt där och surrade och värmde upp oss. Sen gick vi vidare mot stan för att jag skulle köpa ett nytt lipsyl. Flizzan bet sönder det nya jag köpte igår:(
Har även köpt te:D Ska prova det sen ikväll. Så mysigt.
Sedan hittade vi Cicci så jag och hon gick och hyrde film tills söndag. Så nu har vi 5 filmer!:D

Nå jag skulle ju träffa Markus nu på kvällen. Orkar inte det, vill bara ta det lugnt. Men får inte tag i honom. Tänk om det hänt nått?! Åh nej, nu får jag sluta larva mig!

Kommer bilder på dagen snart!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0