Klar för dagen.

Då har jag jobbat klart för dagen! Har vart i receptionen och i serveringen. Har ju aldrig serverat utifrån menyer förr. Eller ja typ nån få gång bara. Så det var riktigt spännande! Och dessutom snackade gästerna engelska/tyska. Fan jag blir så nervös när jag ska snacka engelska:S Måste träna!
Nå Sanna kom och jobbade hon med, på kvällen. Lyx hon tjänar ju pengar på att vara här det gör ju inte jag:( Vill ha ett jobb! Hm jaja nu bör jag sova ska up 6.15 imorgon. Eller man kanske ska ta sig en kopp choklad innan man somnar. Jo det ska jag gå och fixa nu!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: A M A N D A - F A L K

det är alltid skönt att komma hem och ha jobbat eller gårr klart i skolan för dagen :D

Ha en fortsatt bra dag!

2009-02-10 @ 16:46:55
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0