Kväll

Nå ska blogga lite innan jag går och sover. Men bloggen är lite seg, jobbigt. Nåja efter skolan blev det hem och sen på bussen in till stan. På bussen träffade jag Markus och Gunnar, dom skulle in och repa. Dom har ju spelning på fredag på Alviksskolan. Undra om man ska dra dit om man hinner hem. Det börjar kl 12.00, The Cowards!:D
Nå träffade Emmy och vi gick och letade en svart skjorta till mig. Hittade inte nån men ska kolla på storheden imorgon. Sen på HM hittade jag JACKAN. Ni vet jag blev ju jätte förälskad i en jacka där förr men köpte den inte. Har ångrat det 1000 gånger men nu hittade jag en likadan! Och det var bara en stl 34 kvar, det måste vara menat att jag ska ha den eller?! Jag la då undan den! Måste förhandla mig till den på nå sätt, har inte penga till den själv. Nå ni ska få se bild på den imorgon. Drog med kameran till stan men ids inte ladda in bilderna nu.
Hittade äntligen en bh. Så ja svart och tråkigt men bra. Nå sen gick jag och Emmy till Max och käkade. Kycklingmål med smältost. GOTT!
Sen så när Emmy hade farit hem så väntade jag på pappa. Och då träffade jag Sandra:D Skit kul att se henne! Så vi pratade en bra stung tills pappa kom.
Nu på kvällen har jag sett Top model och duschat.
Nu måste jag sova ska ju upp tidigt imorgon.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0