Lördag och dagarna bara rinner iväg!

Idag så har jag bara vart hemma och slappat. Är frisk nu!:D Skönt. Nå har läst i Leilaboken och räknat massa mattetal! Woohoo! Jag har även pratat i telefon, sett tv och plattat håret, efter en varm och skön dusch. Nå jag började se The Notebook men nu kör jag en virus koll på datorn så kan inte se mera. Tur att man har två datorer:)
Men gahh så jag vill vara Allie i filmen. Eller överhuvudtaget leva på det där årtalet. Så fina kläder och inget var liksom som idag. Inga datoret, mobiler och sånt. Tänk så skönt ändå. Nog för att jag inte skulle kunna leva utan det men dom hade ju inge sånt så ja. Men bara nu när jag har en nokia 3310 så klarar jag mig. dock så skulle jag vilja ha lite musik på mobilen menmen. Jag kan´ju spela Snake om jag får tråkigt;)
Men tillbaka till filmen! Bara att Noah och Allies kärlek håller under alla år utan varandra. Och att bara hitta den man älskar i livet. Eller det är ju lätt att hitta någon som man gillar men svårare att hitta nån som gillar en tillbaka.

Just nu orkar jag inte tänka på killar. Mr Right kommer väl en vacker dag. Det är ju många som inte tror det. Men av någon anledning så tror jag det. Visst har jag med tvivlat men ändå så finns nått som håller mig tillbaka att tro på det. För vem har sagt att att jag inte har haft chansen att vara lite busig. Det har jag faktiskt, men inte med nån jag älskar. Och jag vill inte göra nått jag kommer att ångra.
Fast jag saknar att var kär! Det är en sån härlig känsla. Man kan varken äta eller sova man bara tänker på den man gillar. Man svävar på rosa moln!<3


Kommentarer
Postat av: Veronica

Bara man har Snake, så klarar man sig ;).

2009-02-07 @ 22:20:46
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0