Måndag och snaaaart är det lov!:D

Okej lovet kanske är om 2 veckor men sak samma. Tiden kommer förhoppningsvis att gå fort.
For till skolan senare idag. Kommer bara ha engelska nån enstaka gång på måndagar. Ja ska tydligen klara B-kursen på egen hand, med endas 1 lektion i veckan. Ja visst lycka till säger jag bara.
Jag hade matte som första lektion då. Började på kapitel 3 med nå algebra och tjoffs. Typ potenser å sånt.
Jag är ju i Storforsen nu. Har fått ett rum längst ner. Solen lyser in genom fönstret och ger mig vårkänslor!
Annrs sitter jag bara och väntar att få börja jobba, klockan 4. Ska läsa igenom ett mail som jag fick igår av Linnea!:D Det var gode långt såg jag. Sen ska jag nog plugga samhälls och matte. Har nå läxförhör om kommuner i samhällsen på fredag. Sen så ska jag tydligen presentera nå nyheter på torsdagen med.
Jo på onsdag då har vi j friluftsdag om det inte nu är för kallt den här veckan med.
Näe nog för mig nu.
Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0