Näsan rätt i böckerna

Ja idag har jag pluggat. Det är ju nästan så man är lite små stolt. Har gjort engelskan så jag ska nog kunna snacka lite imorgon på muntliga delen. Det är bara det att jag blir så jävla osäker på mig själv då det är muntligt och på engelska. Vågar knappt säga nå!:S
Sen gjorde jag även nå uppgifter från boken som man ska ha gjort tills nån gång. Och jag har räknat matte! Satt fasen mer än en timme. Det gick rätt bra, det var dock nått tal som jag ska fråga på. Men jag ligger fortfarande efter planeringen:( Menmen. Snart ska jag läsa lite i samhällsboken om politik.

Jo jag ska försöka trappa ner på datorsittandet. Men jag är rädd att det kommer bli mycket nu då vi har lov. Man sitter ju uppe halva natten och chattat och sån.
Men sen kom jag på en till bra sak! Under helgen ska jag ta sovmorgon. Men sen under lovet ska jag stiga upp si sådär halv 9 varje dag. Då hinner man ju göra en massa innan man kanske drar iväg med kompisarna. Är det inte smart?!:)
Sen så då det är skola ska jag bli som Emmy och lägga mig jätte tidigt eller ja kanske inte vid halv 9 men halv 10. Då är man ju lätt utvilad tills nästa dag.

Nåja vi får se om jag lyckas ro i land allt det här;) Nu ska jag läsa bloggar och sen politiken.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0