Ny vecka, nya möjlighter!

Jo det är ju måndag idag:) Fan kunde nästan inte sova i natt. Låg och tänkte på allt från att praktisera till att klippa mig(?) Var ändå rätt pigg när jag väl vaknade imorse. For med bussen till Ä-byn. När jag kom fram visade sig att vi inte hade nån engelska min enda lektion idag. Så hade kunnat ta en senare buss. Menmen gick och snackade med lite lärare och så så nu är mitt schema ändrat igen. Herrejävlar nu tycker jag det inte ska ändras mera!
Sen så tog jag bussen till Storforsen. Så nu sitter jag här med en tom chokladmugg och njuter. Har fått ett dubbelrum men dusch. Älska!:) Det är nog värt att måsta åka buss hit ändå. För jag gillar verkligen att vara här. All personal är så trevliga och rummen är fina. Det finns saker att göra här, så man slipper gå och dra fötterna efter sig. Det fick man ju göra på Polar. Här lär man sig en massa roliga saker!:D
Jaja ska börja jobba kl 16.00, så fram tills dess ska jag räkna matte och duscha!:D Hehe. Jag har ju matteprov nästa vecka och ångesten som jag hade i torsdags, över att jag skulle få IG på provet, är helt bortblåst. Har börjat repetera kapitlet och Elin hjälpte mig ju igår. Så nu ska jag fan få MINST G på provet! Önska mig lycka till(A)

Imorgon ska jag jobba 7-16 som det ser ut nu. Så kommer ta bussen till Älvsbyn ca 16.40. Och då är jag där vid halv 6 så då kommer pappa och plockar upp mig. Sen så blir det väl Top Model och sängen.
På onsdag har vi bara en lektion och friluftsdag. Så jag och Sanna ska gå nån tipsrunda. Ja det ända bra med det är väl att man kan ha långkalsonger, mjukisbyxor och ev täckbyxor!:D Haha annars hatar jag att ha långkalsonger. Ev simma efter skolan om jag orkar.
Sen på torsdag så är det nån temadag, om droger och skit. Jaja ska väl på den då.
Fredag så ska jag nog simma efter skolan.
Haha där har ni veckans plan:P
Nu ska jag gå och räkna matte:p
Tjooflöjt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0