Onsdag:)

Idag så var jag ledig. Så skönt! Nå skulle
ta bussen in till stan
Simma
Äta med Emmy
Handla med Emmy
Fara till mig och baka

Men det blev att jag missade bussen så fick ta en senare. Då blev det inge bad. Sen så gick jag och kollade på stan då min mentor ringer. Hon säger att jag ska få vara på Hotell Aveny och praktisera. Så hon tycker jag ska gå dit och presentera mig. Jag går dit men personen jag ska prata med är inte där så jag gick tillbaka senare. Men sen så träffade jag Emmy. Vi försökte lösa den eviga frågan, vart vi skulle äta. Det blev tillslut Åhlens. Jag var rätt nöjd med de jag åt men inte Emmy. Så sen så skulle jag tillbaka till hotellet och kolla om chefen hade kommit. Det hade hon inte men fick vänta där. Så efter det att jag väntat i ca 45 min så kom hon! Jag hade precis tänkt ge upp och gå där i från. Men ja visade sig att jag inte kunde vara där för kunde inte ta mig in med bussar i den tid hon ville och så. Nå sen ringde jag Kerran och hon pratade på. Jag och Emmy gick till Willys för att handla ingridienser till vårt bak. Hon hade bestämt vad vi skulle baka medans jag var på hotellet. Så vi klirra fisken med att handla allt sen dra till bussen en ny väg;) På bussen ringer Kerran ingen och säger att jag sak få vara på Storforsen och praktisera. Jag tycker det låter helt okej:)
Nå for hem till mig bakar och håller på. Bilder kommer i nästa inlägg!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0