Onsdag en bra dag

Idag är det onsdag och jag vaknade nästan pigg och glad. Fast jag hade sovit i nästan 9 timmar vilje jag bara sova mera. Nåja kravlade mig upp ur sängen och sminkade och tog på mig kläder. Åt dock ingen frulle jag var inte hungrig så tänkte att jag skulle köpa nå i fiket på skolan.
Haha guh jag säger bara tur för killen som höll på att missa bussen i morse! Han sprang och såg att bussen for förbi honom, stannade upp och börja gå hemmåt igen. Så stannar bussen och väntar på honom, så han fick springa. Tur säger jag bara:)
Nå hade bara svenska där vi snackade om Nordiska och fornmedeltiden. Sen sa vår lärare att vi fick jobba hemma med att läsa. Så vi slapp gå på nästa svenska lektion. Så jag for hem och ska jobba matte hemma.
Tänka sig att man bara hade en lektion denna onsdag!:D Har inte haft en vettig hel onsdag på skolan på 3-4 veckor. Inte mig emot dock.
Nå har just ätit spagetti, köttbullar och sås. Det var då gott och jag blev mätt. Nu ska jag plugga engelska, matte och kolla på Moderaternas hemsida! Haha jo vi håller ju på i samhällsen om partierna, precis som i 9an. Inte det roligaste menmen.
Pusstjingeling


Kommentarer
Postat av: Veronica

Det är bra att du läser lite politik ;).

2009-02-25 @ 16:39:16
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0