Onsdag mitt i veckan

Idag så tänkte jag vara ''sjuk'' men fan jag pallade mig till skolan. Är förjävla stolt över mig själv! Nå hade bara svenska och en tipspromenad på 6 km! Fan det var ju typ -25 minst ute! Men jag och Sanna gick fasen hela. Ännu stoltare! Sen missade jag bussen så fick ta nästa. Satt bara och spelade kort med Sanna och Annelie.
Jag hade gjort upp ett schema i mitt huvud hur kvällen skulle spenderas. Men tro det eller ej, den planeringen sprack ju! Nå har bakat en kladdkaka och gjort samhällelsen mer eller mindre. Det var bara matten som kom risigt till. Får jobba som ett as imorgon på lektionen. Måste sluta vara så lat då det gäller skolan!
Just ja min mentor ringde och frågade hur jag trivdes på min praktik i Storforsen. Jag sa som det var, att jag älska att vara där. Jag trivs bland personalen och gästerna är hur trevliga som hellst. Jag vill ju bara lära mig mer och mer där. Men dom andra tjejerna verkar inte trivas, som det låter på dom. Men dom är ju på andra ställen. Det är synd att dom inte gillar ställerna för jag trivs ju. Nog om det
Har bad imorgon på idrotten. Skönt! Simmade ju inte idag nå. På fredag blir det med att simma med Emmy. Sen ska man hem och sen till Markus. Där ska man spela Wii för första gången! Spännande!
Sen på lrdag blir det heldag med sötnosen Emmy!<3
Puss godnatt

Det var länge sen jag laddade upp en bild här. Så jag laddar upp en passande bild nu. En bild gör livet roligare;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0