Söndag, slutet på veckan:(

Idag har jag vart med Elin på KH och pluggat. Hon hjälpte mig med några mattetal:) Haha vi började tjorva en massa men sen fick vi talen till det rätta.
Sen gick vi och fikade på BO's. Gott vare med. Dom har ju varm chocklad där! Det har jag aldrig vetat, och det var gott. Fan var ju typ snöstorm ute. Har ju inte vart ute på flera dagar. Haha och när jag var ute sist var det ju typ -6 grader, och nu är det typ -17! Haha jag fick som sagt en liten chock!
Nå sen gick vi och glodde igenom hyllorna på Hemmakväll. Men hyrde inte nått men hittade en massa filmer jag vill se.

Sitter här och packar. Ska ju upp till Storforsen imorgon efter engelskan. Fan jag är typ nervös. Hur kommer det sig?! Jaja så äre i alla fall.
Nu ska jag gå och se One tree hill, sen Gossip Girl och sen blir det packa och sova!
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0