Starta upp tisdagen med bloggen!

Vaknade just! Och jag har fasen sovit i stort sett hela natten. Lät datorn vara på så jag kunde somna till lite musik:) Så nu på morgonen så var datorn . Det är därför jag bloggar. Annars så skulle jag inte orka eller vilja slå igång datorn.
Ska snart börja göra mig i ordning.
Haha vet ni jag har drömt helt konstiga drömmar. Jag och Sanna var på skolan och så kom Blondinbella dit! Hon höll nå föreläsning om en bok hon hade skrivit?! Sen så fick vi säga vad hon mer gjorde asså förutom att vara författare och blogga. Eller ja jag fick självklart den frågan. Så jag berättade så gott jag kunde.
Haha jag tror jag har nött hennes blogg lite för länge nu då jag börjar drömma om det med!
Nå sen så fick vi ju semlor med på skolan, i drömmen. Det får dom säkert idag med bara för att jag inte är där. Och jo sen när jag vara som grisigast om munnen så gick en skit söt kille förbi! Typiskt!
Nå nu ska jag gå.
Ha en underbar dag!

Emmy om det är förresten 2 i drömmen, om du fattar vad jag menar;)

Kommentarer
Postat av: Emmy

jassåå 2 :) hahaaa,

2009-02-24 @ 06:52:53
Postat av: Veronica

Hahaha =).

2009-02-24 @ 11:46:07
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0