Tisdag, och nu måste jag komma på andra rubriker än veckodagarna!

Ja då var man hemma i sitt blåtappelserade rum då. Igår när jag skulle sova, kunde jag inte sova. Så jag satte mig och skrev av mitt schema på ett nytt och frächt papper. Haha kul liv eller?:P Nå somnade tillslut men har vaknat av att det varit varmt.
Började i alla fall jobba 7.00!:) Har vart i restaurangen hela dagen (serveringen) med Siprian. Trevligtrevligt:) Har hjälpt i frukosten och lunchen och så. Jag tycker det även är roligt att diska på det där stället?! Herreguh håller på att bli som Emmy! Illa;P Sen så har vi vikt serveter och sett på Vänner. Nice! Jobbade till 16.00!
Har fått lära mig en ny grej idag!:D Att varje utlänsk turist som kommer och bor på hotell, i Sverigemåste fylla i ett lapp. Lappen hette självklart nått som jag glömt bort. Men asså jag visste inte att dom var tvungna fylla i en sån lapp. Har inte fått veta det då vi vart på Polar. Har inte ens sett gästerna fylla i en sån lapp. Men man får inte göra mycket då man är på Polar!
Jo idag så sa jag även till Lotta (chefen) att jag gärna kan jobba i helgen. Eftersom det är mycket folk behövde dom folk. Så jag erbjöd mig:) Det är bra att visa att man finns. Jag lämnade då i alla fall nummret:)
Åh förresten fick veta att friluftsdagen är inställd imogon, av någon anledning. Men jag var ju taggad! Så nu ska jag ha vanliga lektioner. Och på Torsdag hinner jag tyvärr ha matte innan temadagen börjar:( Men jag vet inte om provet blir imorgon eller på Torsdag eller på Måndag? Men ska höra med David imorgon på morgonen. För jag har hål så kan ju sitta och nöta matte ifall provet är imorgon.
Nu ska jag och packa upp och sen se Top Model 11.

Pusstjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0