Torsdagslycklig!

Idag när jag kom hem från skolan var jag as trött! Kan vara pga simmningen på idrotten eller nå annat vet inte. Så skulle jag ju plugga. Hade inte mycket ork till det. Sen så ringde Emmy typ 3 ggr? Och det var ju sååå mycket mer intressantare än att plugga. Fan vi kom fram till en mängd bra grejjer!:D 2an och 3an!:D Jag e typ hur glad som hellst och känner mig på topp! Så imorgon ska jag dra på mig annat än mjukisbyxor! Och så har jag en valt en annan väska än datorväskan. Plattat håret har jag med hunnit och imorgon blir det att dra fram sminkväskan. Woohoo! Nå det jag inte har gjort är väl att plugga, jävla kommuner! Trist!:( Jaja ska slå av datorn och plugga och sen sova. Man vill ju se utvilad ut imorgon!:D
Ska fasen skärpa mig på alla plan nu! Nu måste jag ta mig fan börja skippa mjukbyxor och skärpa mig i skolan! Skita i vad alla tycker om mig. Jag ska fan klara detta! Wish me goog luck!:D
Puss godnatt alla underbara människor!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0