Torsdagsvirrig!

Imorse var det ju fan -25 grader hemma och -30 i Älvsbyn! Hemskt!
Idag hade jag ju matteprov. Det var vissa saker jag inte kunde men dom sakerna jag kunde bäst var fan inte med på provet. Dåligt! Nåja det känns då som ett G i alla fall. Men alla vet ju då det känns som om det går bra på matteprov, så går det åt helvete! Nåja får veta resultatet imorgon.
Sen hade vi temadag om spelberoende. Trist menmen vad gör man. Slutade i alla fall vid halv 2, så han med bussen hem.
Har vart och handlat mat med M&P. Nå var in på HM med och köpte knästrumpor, svart skjorta (till servering) och en vårjacka. Men fan ska nog lämna tillbaka jackan. Den satt inte perfa och då satsar jag nog hellre på en svart skinnjacka:) Dock inte äkta skinn, det vill inte jag ha.
Har även köpt godis (bad!), hårinpackning, tvål och hårspray.
Nu är det förresten -8 grade här hemma. Vaddå att vädret har humörsvängningar?!:P

Take care!
Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Veronica

Fy fan vad kallt!

2009-02-12 @ 23:10:09
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0