Vilken jävla dag!

Hojja vilken dag! Helt fucked up. Dagen börjar då med att jag ska ha engelska, hål, projektmetod, hål på över 3 timmar och sen hotellet 16-22. Sen så blir det att jag bara ska vara på hotellet 15-18.30, skönt!
Sen så säger Kerran att vi ska  sluta vara på hotellet i Älvsbyn. Istället ska vi försöka få praktikplats i Luleå. Det är bra! Men vi måste ringa till hotellen själv och då blir man inte så seriöst tagen. Så det är dåligt:( Men ska ringa några hotell imorgon med:)
Nå Kerrar har sagt att detta beror på att det inte finns nå gäster på hotellet. Nu på kvällen har man fått veta några andra anledningar. Så ja så massa saker har ändrats hit och dit och jag blir så less på allt. Älvsbyns gymnasie har verkligen ingen bra planering! Herreguh det är dagar som dessa man undrar om man ska byta tillbaka till Luleå igen.

Nå sen så få man veta att jag måste betala 400 spän för att få tillbaka min trasiga mobil! Det kan dom ju fan i mig glömma! Jag tycker då att jag bör få tillbaka den gratis. Men näe allt för att få pengar. Jävla bajs!
Nå sen säger mamma att det inte är nå 90210 på tv heller. Jag som har längtat hela dagen så är det inte. Men ska kolla upp den saken.

Nå jag visste redan igår att jag inte skulle till skolan. Det är ju helt weird dag. Till och med annat folk jag känner har haft en dålig dag idag. Även bad hair day. Näe nu ska jag gå och sova eller nått!


Kommentarer
Postat av: emma

men jag var glad att prata med dig i alla fall:)

2009-02-02 @ 20:12:25
Postat av: Linnea:)

Dålig planering, ja sånt är jag van vid. Speciellt på förra skolan hade man aldrig koll på någonting. När jag gjorde mitt nationella prov (jag missade när jag egentligen skulle göra det så jag gjorde det efter skolan en annan dag) glömde min mentor bort mig och for hem! Så bra koll har de i pite. :P



Men annars är piteå väldigt bra. Om du verkligen överväger att sluta i älvsbyn kan du ju alltid komma till backa istället! Jag tror att det finns nått hotell restaurange program där med. Det är nog megabra.... fjäsk, fjäsk, fjäsk... :P

2009-02-02 @ 20:45:00
URL: http://miffotlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0