1 lektion

Ja idag var bussen försenad. Jobbit! Menmen kom till skolan och hade svenska. Läraren sa att jag fick göra vad jag ville eftersom jag gjort klart uppgiften. Så jag satt och jobbade med samhällsen. Sen så behövde jag inte gå på den andra svenskan idag heller för dom andra skulle bara jobba med uppgiften. Så jag och Fiffi skrev en lapp till matteläraren och begav oss hem. Vi skrev att vi skulle jobba matte hemma för inte orkar man ha hål till halv 1!
Nå jag han precis med bussen hem som gick 9.25. Haha lång skoldag;)
Och imorgon har jag sovmorgon och på fredag har jag sovmorgon!:D

Nu snart ska jag gå och laga lunch, potatis och fiskbullar i hummersås. Gott:) Sen ska jag väl jobba lite matte och träna till engelska provet. Vid 3 tiden ska jag ta bussen in till stan för att simma med Emmy. Det ska bli gode nice;)
Haha just ja nu när jag kom hem har jag hunnit ta en powernap på 15 min. Fan så skönt det var. Imorse när jag vaknade så trodde jag att jag inte skulle orka upp! Haha

Men ha en bra dag så länge!;)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0