2008

Nu har väl dom flesta sagt sitt om året 2008 och det ska även jag.
2008 var ett kul år med mycket glädje men även sorg. Jag träffade många nya personer, som betyder mycket för mig nu. Vissa personer tappade man av olika orsaker.
Det var även en sommar detta år, som var fylld av förväntan. Jag umgicks med mina nära och kära, fyllde 17, jobbade och var på LK!
Under September var jag en hel helg i Kalix. Jobbade och umgicks med Emmy. Trevligt! Oförglömligt!
I Oktober var jag tvungen köpa en ny mobil, en Samsung U600.
Under månaderna November och December så fick jag sova på hotell. Först i Stroforsen, det var fasen det bästa! Hade så grymt kul där med Linn, Sanna, Anton mm. Jag vill tillbaka!
Sen bar det av till Hotell Jokkmokk, där jag tyckte tiden gick seeegt! Nåja allt slutade bra, fick även extra jobba där ju! Den kvällen är ju inte helt oförglömlig heller.
December har vart en månad där jag har sprättat alla mina pengar på julklappar till mina nära och kära. Klart värt det! Det var en jul där man fick parfymer, presentkort, volymaster, epilator och choklad. Även en säsong One tree hill!
Sen ett nyår med Tess som är mysigt som vanligt. Fyllt med skratt och skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0